donderdag 5 april 2012

Een poosje geleden had ik een oproepje geplaatst op verschillende sites met de vraag of iemand ook nog rode knopen had voor mij, zo af en toe kreeg ik wat thuis gestuurd erg leuk ik was al aan het nadenken van wat ik ermee zou gaan doen?! Maar goed zie foto de rode knoopjes die ik kreeg, en een bosje rode knoopjes :-)
Maar het verhaal heeft nog een staartje,ik dacht leuk eigenlijk kan ik wel allerlei knoopjes gebruiken een mevrouw mailde mij en zei ach ik heb nog wel een doosje ik stuur ze je wel op en zo waren er nog een paar die stuurde,dus ook het doosje kwam binnen maar doosje??????????


DOOS !!!
Ha ha zie resultaat dus mensen stop met sturen van knopen
hou ze maar!! ha ha ha
Ik vind het wel erg lief dat er mensen zijn die zo maar zoiets op sturen,ik stuur zelf dan een leuk kaartje terug,of iets anders leuk toch op deze manier!
Nou dat was het weer voor vandaag nu even naar buiten genieten van de mooie dag die we maar weer gekregen hebben!
Tot morgen allemaal!
                                        

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou zus ik zeg dat wordt een grote bos met bloemenknopen !

mariellereijerse zei

knopentas, een knopenkussen een knopenschilderij ...tot je geen knoopjes meer kan zien ;)

Pauline zei

Stoppen met sturen? Nou dat zou ik maar niet te hard roepen, van knopen heb je namelijk nooit genoeg! Veel plezier van je verzameling, als zul je er alleen naar kijken.
Groetjes, Pauline