donderdag 13 september 2012



Hallo Allemaal ,

Ja dat is weer een poosje geleden he :-) Ik heb het ook druk met van alles en nog wat.
Op de kindjes passen,internet groepen bij houden :-)
En ook weer druk aan het knutselen,ik heb het bloemen winkeltje af gemaakt en daar zat best wat werk in!
Maar ik heb de muizenplaag weer te pakken hoor!!





Ook nu alles geknipt voor de arre slee,je kan maar niet vroeg genoeg zijn!
Om het uit eindelijk zo te krijgen :-)


En het is zo leuk als het straks weer kerst is dat je het dan leuk neer kan zetten ja toch?!
Kerst waar heb ik het over,maar zoals jullie ook wel merken de dagen vliegen voorbij echt niet normaal!
En ik wil nog van alles ha ha
Op de dotee club hebben we bedacht dat het met kerst zo leuk zou zijn om iedereen een kerst dotee te sturen :-) dus daar ga ik ook nog mee aan de slag,ik kan het jullie natuurlijk niet laten zien,pas met de kerst !
Maar goed wat ik al zei dat is het zo!
Ook wil ik de quilt draad weer op pakken :-) ik merk gewoon dat je zomers heel veel andere dingen doet,
zoals schilderen enzv maar gelukkig is dit alles af we kunnen de winter weer door!!
Nou dit weer voor deze dag!!
Jullie zien mij wel weer voorbij komen :-)
Fijne dag verder!!



2 opmerkingen:

Altyd Wolkom zei

Wat een plaatje, jouw muizenwinkeltje. Prachtig gemaakt.
Succes met de arreslee.

Groetjes Anja

Melanie zei

Hoi Ingrid, je bloemenwinkeltje ziet er mooi uit. Kam me voorstellen dat het heel veelwerk is geweest. Veel plezier met je kerstknutsels.
Liefs, Melanie