zaterdag 15 december 2012



Zo hier weer eens een berichtje van mij,dat is lang geleden,maar ik had er een poosje geen zin meer in 
(in het ziekenhuis gelegen enzv enzv) dat kan je wel eens hebben he!

Dit zijn de kaarten die ik gekregen (nog niet eens alles) heb toen ik in het ziekenhuis lag
Mensen bedankt!doet je goed!

Heel herkenbaar misschien wel?!
Even een update vanuit Dokkum dus,het weer is hier koud als ik naar buiten kijk zie ik dat het laatste wit alweer weg is,maar voor hoelang?
Tis in Nederland van het ene uiterste naar het ander of heel koud glad of heel warm doe mij dat laatste maar.

Creatief ?ja dat ben ik nog steeds ik heb pas dit treintje gemaakt,je kan meedoen op de blog van Ellen Soares  http://ellenvandenbulk.blogspot.nl/ maak een leuke kerst kaart en of iets anders wat met kerst te maken heeft en maak kans op een leuke prijs :-) altijd leuk om mee te doen!
Dus ik zou zeggen ga aan de slag!




Kerststukje en kroonluchter bij mij in huis!



Nu ben ik het Dikbuik Elandje aan het maken van Atelier Tintangel ook leuk om te doen en verder nog genoeg plannen :-)
Het muisenhuis komt ook wel weer tevoorschijn maar nu nog even winter spulletjes en kerstboompjes neer gezet!
Ook zo leuk!

Op de club van de dotee dolls http://doteedolls.clubs.nl/ deden we elkaar een kerst dotee sturen,in totaal 8 stuks gekregen en ook verstuurd erg leuk om te doen !





En wat een leuk gezicht zo in de boom :-)
Dus weer creatief genoeg!!
Lieve mensen tot zover mijn update weer!
Ik wens jullie fijne feestdagen toe!
En een gelukkig en gezond 2013
liefs van mij!



1 opmerking:

Pauline zei

Wat een dot van een treintje en enige dotee dolls.
Wat fijn dat er zo goed aan je gedacht is tijdens en na je ziekenhuis opname.
Rustig aan en nu eerst goed herstellen dan komt de zin aan handwerk vanzelf terug.
Prettig weekend!