maandag 28 mei 2012


Zoals jullie gemerkt hebben ben ik er een paar daagjes tussen uit geweest!
Een nachtje gezellig bij mijn vriendin in Dordrecht geweest,en de andere nachten bij mijn ouders die ook in Dordrecht wonen!
Zaterdag zijn Ik en mijn zus Karina (http://karinalovesvilt.blogspot.com/ )
naar voorhuizen gereist naar http://www.beatrijs-decorations.nl/ om daar Mariëlle te ontmoeten en om er
een lekker dagje te freubelen :-)
Hier onder wat leuke foto's van een geslaagde dag met heel veel zon!!


Dit is mijn zus Karina die heeft een kat met hoge rug gemaakt van wilgen tenen!
Erg geslaagd!



Dit is Mariëlle,die we kennen van het poppenhoekje
We hebben haar geadopteerd als onze crea zus :-)


Wat heel lief was van Mariëlle,ze nam voor ons beiden een dienblaadje mee met daarop van alles en ook
een zelfgemaakt cupcakeje met voor mij een muisje en voor Karina een uiltje!
Super lief van jou Mariëlle nogmaals bedankt :-)


En zie het resultaat van een dagje creatief bezig te zijn :-)

Als je zoon dagje intensief bezig bent geweest ben je best wel moe,maar ik had nog wel wat kracht over om
voor mijn mams nog een cupcake te maken!




Zo dus geslaagde dagen weer achter de rug!
Ik wens jullie nog een fijne avond toe!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk he zus !

Caroline zei

Wat grappig, ik volg jullie allebei maar had nog niet door dat jullie zussen zijn. Leuk jullie creaties.
Groet, Caroline

Pauline zei

Wat een enige workshop! Mooie resultaten hebben jullie gemaakt.
Groetjes, Pauline