maandag 11 juni 2012


Hier weer even een berichtje van mij :-)
Zaterdag ben ik naar Sneek geweest we hadden een bijeenkomst met de dotee dolls dames!
We hebben een leuke dag gehad ,en leuke dingen gemaakt,ik de dot in bikini ha ha
Goed gelukt al zeg ik het zelf!


Maar alle andere dots waren ook erg leuk geworden!!
Nu ben ik nog bezig met een oranje dot ja waarvoor :-)


Voor de voetbal maar zoals jullie vast gezien hebben was het een wedstrijd van niks!
Remy schaamt zich ervoor ha ha
Nu maar hopen dat dit woensdag anders is!!
Ach ik hou eigenlijk niet van voetbal ,maar als Nederland speelt heeft het wel wat!!

Zo nu maar verder met de Dotee word vervolgt!!




1 opmerking:

Pauline zei

Leuke Dotees en wat leuk dat je een clubdag hebt gehad, dat kan zoveel inspiratie geven!
Ik hoop dat de oranje Dotee in wording geluk gaat brengen, dat kunnen onze Oranjespelers wel gebruiken.