donderdag 3 mei 2012

Even mijn eigen site bijwerken!!Best wel een drukke week achter de rug!
Dit is yanira een van mijn oppas kindjes ze is een nachtje bij tante klik klit (zo noemt ze mij :-) ) aan het logeren geweest!Vandaag had ik er nog kindjes bij dus best wel druk en nu is het dan ook heerlijk rustig in huis!!
Het is leuk dat ze er zijn maar ook weer prettig als ze weer naar hun pappie en mammie gaan :-)

Cooper dacht ook even dat hij een baby was :-)
En remy ligt heerlijk in zijn nieuwe bed bij te komen van de drukke daagjes!! 


Deze twee leuke Dotees kreeg ik thuis gestuurd de eerst van Martha en de tweede van Elisa dames bedankt!!Ik ben zelf ook druk met de dotee popjes aan de gang,thema fairy hebben we op het dotee forum http://doteedolls.clubs.nl/
En ik ben nog een leuke aan het maken voor een gezellige dame :-)
Zo dat was mijn dagje word vervolgt!


1 opmerking:

Melanie zei

Hahaha... Ik moest wel lachen om die hondjes van je hoor. Ze kijken zo onschuldig.
Liefs, Melanie