vrijdag 13 juli 2012

Wie zijn er gisteren thuis gekomen??


Jawel Miny en haar nieuwe vriendje!

Mini vertelde honderd uit over hoe ze haar daagjes had beleefd bij tante Melanie zie hielt maar niet op :-)
Bij het vriendje van miny zat een briefje met daarop geschreven :

Hallo Mevrouw,
Mijn naam is Bart de veldmuis.Ik kom uit Drenthe Miny vertelde
mij dat er bij u een mooi muizenhuis is.Mag ik ook bij u komen wonen?
U heeft toch geen katten he?
Ik zal heel lief zijn! :-)

Nou Bart is natuurlijk heel erg welkom! en we hebben vast een mooi plekje in het huis voor hem !

Katten Bartje nee die hebben we niet maar wel......



Drie hondjes meteen maar even voorgesteld..



Maar zoals jullie zien geen intressen veel te moe voor zoon muis :-)
Dus Bart geen gevaar voor jou hier :-)


Ook meteen kennis gemaakt met de zusjes !zo te zien zit dat allemaal wel goed,
Dank je wel Melanie http://melanie-mijnknutsels.blogspot.nl/  voor het oppassen op Miny en voor haar nieuwe vriendje Bart we zullen goed op hem passen!!
Tot dus ver!
Fijne dag !






1 opmerking:

Melanie zei

Gelukkig zijn ze veilig geland. Is altijd even afwachten met die piloten van tegenwoordig.
Liefs, Melanie