maandag 2 juli 2012



 We waren weer een paar daagjes weg,en zo zijn de konijntjes ook weer heel groot geworden ,wat gaat dat toch snel :-) en wat een mooi gezicht dat kleine spul!





Ook deze waterhoentjes en zo mak als een lammetje :-)
schattig om te zien!Natuurlijk komen ze voor een ding ,eten !


Ik heb nog een leuke mobiel hoesje gemaakt!
En verder is mijn paps nog bezig geweest met het muisenhuis .



Ik kwam nog een leuke foto tegen van mijn oppas kindjes zo lief en wat zijn ze klein :-)
Holland ja dat is niks geworden helaas :( Spanje mocht dit jaar met de eer strijken :-)
Zo nu ga ik weer genieten van het mooie weer ,een fijne week toegewenst !!
Ik zou Melanie weer eens bellen om te vragen hoe het met miny is :-)




1 opmerking:

Altyd Wolkom zei

Zelfs al komen ze dan alleen voor eten, het blijft leuk om de gelegenheid te hebben ze van zo dichtbij te kunnen zien. Je mobielhoesje is echt zo leuk geworden. Veel leuker toch dan dat standaardspul in de winkel.

Groetjes Anja