donderdag 14 juni 2012




Vandaag ben ik weer druk geweest met Dotee swaps te maken dus helaas kan ik die niet laten zien het
thema is vlieger daar kan je weer alle kanten mee op :-)
Morgen gaan er vier op de bus dus we zitten niet stil :-)
Ook kreeg ik vandaag met de post 3 leuke gehaakte ijsjes binnen van Melanie
http://melanie-mijnknutsels.blogspot.nl/
waar ik erg blij mee ben en heb meteen het bikini meisje een ijsje gegeven :-)
Nogmaals bedankt Melanie!




Ook om het in oranje te houden deze geluksvogel dotee gemaakt maar goed wat
betreft winnen heeft dit zeker niet geholpen :( ha ha


Verder nogmeer dots en dots en dots :-)
Kaartje geplakt voor aan de Dot te hangen!
Maar ik denk dat ik nu maar weer eens iets anders ga doen :-)
Lieve groet allemaal!

2 opmerkingen:

Melanie zei

Je hebt weer leuke dotjes gemaakt. En leuk om te zien dat de ijsjes zijn aan gekomen. Als ik je nog eens kan helpen weet je me te vinden.Liefs, Melanie

doos van pandora zei

Hoi Ingrid,

De dotee was al leuk maar met het ijsje is het helemaal een plaatje,

groetjes
Ellen