dinsdag 26 juni 2012




Ik wou jullie even deze foto's laten zien die ik toegestuurd kreeg van Melanie!
Miny is dus veilig geland pfffff ik maakte me wel een beetje druk hoor,helemaal alleen met
het vliegtuig!
Wel was ze een beetje misselijk geweest wat logies is want voor de eerst keer vliegen ,daar moet je wel aan wennen!
Koffertje mee en kijken waar tante Melanie nu is om haar te verwelkomen :-)

En ja hoor thuis aan beland een mooi welkoms  bord hangt er boven haar logeer kamertje!
Maar ow jeej wie is dat????....
Word vervolgt!




3 opmerkingen:

Melanie zei

Hahahaha.... Het. Is dus gelukt. En er zullen zeker meer foto's volgen.
Groeten, Miny en Melanie

Pauline zei

Oh, oh, die Miny, echt een muis met een avontuurlijke natuur! Ik hoop dat Melanie een vegetarische kat heeft, anders wordt het nog hollen voor Miny, tenzij de roomservice erg goed is en ze haar holletje niet uithoeft.

Anoniem zei

Hannie van Tintangel gaf een verwijzing naar je site.
Wat een leuke verhaaltjes heb je gemaakt met Minnie!
Ben erg benieuwd hoe het afloopt.
fijne avond
groetjes,Truus uit Drenthe