zondag 8 april 2012

Vandaag eerste paas dag de dag waarvan ik weet dat Jezus is opgestaan!
Maar ook een dag van gezelligheid ,paashaas.kippen,eieren eten en nog veel meer :-)!
Wat verzint de mens toch eigenlijk he op die dagen en wat eigenlijk een gedoe er was nog meer geld uitgegeven aan de paasdagen dan vorig jaar, niet normaal pfff maar goed het hoort er nou eenmaal bij
Ik denk dat het volgendjaar een 7 gangen menu moet gaan worden anders hoor je er niet meer bij ha ha!
Nee hoor mijn motto is doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg!


Ik wou jullie nog even iets laten zien dit heeft mijn moeder gemaakt zo ongeveer 39 jaar geleden
een wandkleed van Paulus de boskabouter gemaakt van vilt,leuk he zoon oud kleed het hing boven mij commode en nu boven in mijn hal!
Ik heb het dus niet van een vreemde creatief zijn :-) bedankt mam :-) X
Zo nu naar buiten lekker wandelen met de hondjes en even genieten van de zon die weer heerlijk schijnt!
Fijne Paas zondag allemaal!!

Geen opmerkingen: