woensdag 18 april 2012

 Ik wou jullie even een prachtig werk laten zien,ik zelf ben er weg van het heet
Mitred Folding ik weet dat er een boek van is in Amerika,dat vertelde de mevrouw van de quilt winkel.
Er word ook wel cursus in gegeven maar dat in Dordrecht en dat is hier niet zo dichtbij helaas!
Dus als iemand iets weet in het noorden van het land dan hoor ik het graag!


Ik denk dat ik maar weer eens aan de slag ga met de muizen familie :-)
Er komen weer zulke leuke pakketjes aan,ik kan haast niet wachten!!
Verder ook weer aan de slag met mijn quilt genoeg te doen dus!!


Ook wou ik jullie even mee laten genieten van deze foto,de twee linker hondjes zijn van mijn dochter
en de twee linker van haar vriendin ik vond de foto zo geweldig genomen,
en dat ze daar ook zo blijven zitten :-) erg leuk!!


1 opmerking:

idaviltcreatief zei

Nou ben ik wel nieuwsgierig geworden van wie die twee rechterhondjes dan zijn? ;-)